2017. január 19., csütörtök

300 szavas kihívás - Rasmus

A kihívás címe: A vonal megszakadt

Deviant Art
A kezemben maradtak a fotók. A padlón feküdtem a fekete kisestélyimben, a testem furcsán kitekeredett, a szám sarkára vékony vérpatak száradt. Már nem fájt olyan nagyon a nyakam, amit a férjem marka annyira megszorított. Megcsaltam, de megérdemelte. Magánnyomozót fogadott, aki három nap alatt kiderítette, hogy félrelépek rendszeresen. Markus nekem esett és azt ordította, hogy ribanc vagyok.
– Halló, itt Rasmus, az őrangyalod.
– Halló – válaszoltam neki tompán, pedig nem is mozgott a szám.
– Ez az étertelefon, azért hívtalak fel, mert lejárt az időd. Nem élhetsz tovább a testedben.
Tudtam, hogy a hang a fejemben szól. Felzaklatott a mondanivaló, azt hittem valaki szórakozik velem.
– Nem hiszek neked.
– Nem szükséges, hiszen te magad is tudod, hogy itt a pillanat. Segítek neked kiszakadni a testedből, hogy a lelked megkönnyebbülhessen.
– Szeretem a testem, maradni akarok!
– Ez volt az egyik lehetőség, az egyik út, és te erre az útra léptél, a férjed megfojtott. Sajnálom, engedd, hogy elszakítsam az életszáladat, ha úgy tetszik az élettelefonod vonalát, és gyere velem.
– Félek…
– Nincs mitől. Lezárult egy szakasz az életedben, ha nem akarsz bolyongó szellem lenni, akkor engedd, hogy megszakadjon a vonal!
Éreztem a vonzódást Rasmus felé, és azt is, hogy igazi szabadságot ígér.
– Hogyha belegyezem mi fog történni velem?
– Majd meglátod, a lelked szabad lesz, csak mondj igent, és hagyd, hogy fogjam a kezed, és magammal vigyelek.
Rendben.
Ekkor éreztem, hogy minden egy pontba zsugorodik, mint a világ az ősrobbanás előtt. Szűk helyeken kellett átjutnom, rettegtem, de sikerrel jártam! Az étertelefon aranyszínű zsinórja elszakadt. Olyan közegbe jutottam, ahol minden képlékeny, és óriási szabadság van!
Élet az élet után.
Békét éreztem, és valami könnyű elégedettséget.
Felülről láttam a testemet, már nem érdekelt.
Markus telefonált a rendőrségnek.
– Megöltem a feleségemet, kérem, küldjenek halottszállítót.
Markust kérdezgették, de nem felelt, nem mondott más semmit, keze a kagylóra tapadt, úgy hanyatlott le.
A vonal megszakadt.


Itt is, köszönöm, hogy felkerült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Havasalföld, kemény és titokzatos világába négy bátor ember indul el, hogy megkeresse Bíborködöt. Zója és a három férfi, az apja, a vőlegénye és a szeretője kalandos utazása. Vajon az út során, és a végére, mi történik a hősökkel, kit választ a lány? A törekvő földrajztanárt és kutatót, Julient, vagy az arrogáns, fiatalon megözvegyült lordot? És Bíborködöt meglelik? Rátalálnak a másik világ kapujára? Ha érdekel, tarts velem!